Časté otázky

Predtým, než sa nám rozhodnete napísať pomocou kontaktného formuláru, prejdite si prosím Časté otázky. Možno v nich nájdete odpovede na svoje otázky.

Cenník dopravy, dodacia doba, možnosti platby.

Všetko o Cenník dopravy, dodacia doba, možnosti platby na špecializovanej stránke.

Spôsob platby platba online na dobierku
Slovensko
2.90 € 3.90 €
Česká republika
5.90 € 6.90 €
Európa (EU Shipping)
9.90 €
Svet (World Wide Shipping)
17.90 €
Objednal/a som si tovar z ArtAttack Shopu, ale už prešiel dlhší čas a nič nechodí.

Po odoslaní objednávky obdržíte e-mail, ktorý bude obsahovať podacie číslo Vašej zásielky a link na jej sledovanie. Pokiaľ sa zásielka nachádza na Vašej pošte, vyzdvihnete si ju aj bez žltého lístka, nadiktovaním tohto čísla.

Ak ste mail nenašli, nezabudnite skontrolovať aj priečinok SPAM.

V prípade problémov nám napíšte cez kontaktný formulár.

Môžem nakupovať v ArtAttack Shope aj keď nie som registrovaný uživateľ?

Áno, nakupovať je možné aj bez registrácie. Prihlásenie do ArtAttack Shopu je možné aj pomocou Facebooku.

Registrovaný zákazníci nemusia pri ďalšom nákupe zadávať znova svoje údaje a v Moje konto si jednoducho môžu preveriť aktuálny stav svojej objednávky.

Ako dlho trvá kým sa moja objednávka vybaví?

Je našou prioritou, aby sa objednaný tovar dostal k zákazníkom čo najskôr. Keďže tovar máme skladom, každú objednávku podávame na poštu spravidla deň po vytvorení objednávky, najneskôr do 48 hodín je odoslaná.

Pri osobnom vyzdvihnutí tovaru v Bratislave bude Vaša objednávka pripravená na odber nasledujúci pracovný deň.

Odoslal som objednávku, ale uvedomil/a som si, že som zabudol/a na ďalší produkt. Čo mám robiť?

Stačí nám napísať email cez kontaktný formulár s názvom produktu, ktorý si želáte doplniť do objednávky. Následne Vám pošleme informáciu o aktualizovaní objednávky. Do mailu nám tiež napíšte vaše meno alebo číslo objednávky.

Spravil/-a som objednávku, ale neprišiel mi potvrdzujúci e-mail.

Občas sa stane (hlavne pri GMAIL e-mailoch), že e-mail pristane vo Vašom priečinku SPAM. Skontrolujte prosím, či sa tam nenachádza.

Ak e-mail nenájdete, napíšte nám prosím cez kontaktný formulár.

Ako sa tovar ku mne dostane?

Tovar zasielame Slovenskou poštou prostredníctvom doporučenej zásielky.

Je možné sledovať pohyb zásielky online?

Pohyb zásielky môžete sledovať na odkaze, ktorý vám pošleme na email po spracovaní a odoslaní vašej objednávky spolu s podacím číslom zásielky.

Tovar mi dovezie kurier alebo pôjdem pre zásielku na poštu?

Objednaný tovar zasielame Slovenskou poštou a zásielku si prevezmete na svojej pošte.

Ako zaplatím za tovar?

Za tovar je možné zaplatiť:
Dobierka – platíte v hotovosti na svojej pošte pri preberaní zásielky.
Platba online – platobnou kartou Visa/Mastercard, priamym bankovým prevodom vybraných Slovenských bánk, alebo prostredníctvom služby PayPal.
Hotovosť – v prípade osobného odberu v Bratislave je možné tovar uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou Visa/Mastercard.

Ako funguje osobný odber?

Ak si zvolíte vyzdvihnutie tovaru na „osobný odber“, vaša objednávka je na prevzatie pripravená spravidla nasledujúci deň.
Na email, ktorý ste zadali do objednávky vám príde informácia o tom, že objednávka je pripravená spolu s detailom miesta, kde nás nájdete.
Ak ste do objednávky zadali aj telefónne číslo, príde vám tiež SMS.
Pozrite si, ako sa k nám dostanete.

Dajte nám prosím odpoveďou na e-mail alebo SMS vedieť aspoň približný čas odberu. Všetok tovar máme skladom na tomto mieste, je teda možné si tovar vyskúšať resp. vymeniť veľkosť a podobne. Ak máte bezodkladnú požiadavku na nákup a nemáte čas čakať a objednávať online, volajte nám radšej priamo na číslo 0905 884 480.

Na akej adrese je možný osobný odber?

Sídlime v Bratislave na Račianskej 80 v budove bývalého internátu. Pozrite si, ako sa k nám dostanete.

Vchod je zboku budovy, hneď napravo na príjazdovej ceste do areálu.
Nezabudnite sa však pred príchodom ohlásiť e-mailom, cez kontaktný formulár alebo telefonicky 0905 884 480.

Stránka artattackshop.sk neposlúcha a robí chyby?

Povedzte nám o tom cez kontaktný formulár, aby sme vzniknuté problémy mohli čo najrýchlejšie odstrániť. Ďakujeme.